söndag 2 juni 2013

Picknick utrustning

Hej vänner!

När jag ska packa min kylbag och bege mig iväg till stranden, skogen eller någon annan mysig plats tycker inte jag att det är så kul att packa ner papperstallrikar och plast muggar. Är inte heller speciellt miljövänligt. Jag bestämde mig därför att leta upp något bättre alternativ som är mer hållbart. Jag hittade då precis vad jag sökte i märket Rices sortiment. Jag besökte sidan www.frapp.se, där har de ett stort utbud av deras produkter. Är dessutom det billigaste stället vad jag sett. Det ända som var svårt var att välja vilka mönster och färger jag skulle köpa...Ett världsligt problem! 

Med dessa muggar och tallrikar i min picknick väska ser jag väldigt framemot lata sommardagar vid havet/sjön och härliga plockasvamp- och lingonupptåg. Känns som om kaffet och saften kommer att smaka extra bra! 

Hej Hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar