måndag 5 augusti 2013

I am back!

Hej alla vänner! 

Nu är min sommarsemester över och det känns helt okej. Jag har haft en helt underbar sommar, tack alla nära och kära som gjort det möjligt. Det bästa är dock att den ännu inte är slut. Solen skiner fortfarande och värmen är kvar, håller mina tummar att det förblir så ett tag till. 

Under sommaren tog jag även semester från min blogg. Jag kände att ibland måste vara bara välja att vara, det gjorde jag. Men nu känner jag mig väldigt glad över att få gå börja jobba och tänka min symaskin. Har under min semester hittat många härliga tyger som bara ligger och väntar att få skapas med. Vem vet vad det kan bli? Vad jag dock vet är att ni kommer att kunna få lite nya tips här på bloggen under månaderna som kommer. 

En sak som jag hade som mål under min semester var att göra min egen hemsida till ...litestardust... och det har jag lyckats med. Om ni klickar på länken här under kommer ni till sidan. Ni är varmt välkomna att kika in.

Med dessa ord skrivna önskar jag er alla en fortsatt underbar sensommar!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar