torsdag 22 januari 2015

Nytt! Sitterunderlag ✨


Pris 245 kr/st

Idag vill jag presentera en ny produkt som jag skapat, sittunderlag för små och stora rumpor! Dessa sittunderlag är gjorde av mormorsrutor som framsida, baksidan är sydd i textilvaxduk och mellanlägget är ett vanligt sittunderlag. Jag har sytt dem så att det går att ta av fodralet så de går att tvätta om man så önskar.  De ni ser på bilden ovan är ca 20*27 cm stora och passar därmed utmärkt i många barnryggsäckar, bland andra Minikonken! De som ni ser på bilden ovan är skapade i nyanserna grön och röd, jag har även andra nyanser på dem om ni önskar en annan färg (bilder kommer så snart de är klara). Om ni har någon fråga eller vill beställa en är ni varmt välkomna att maila mig (adressen finner ni till höger). De kostar 245 kr/st 

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar