fredag 16 mars 2012

En väldigt bra dag!

Idag har det varit en väldigt skön dag, känner att jag tillfrisknat och nu fått krafterna tillbaka. Testade mig själv genom att gå ut och äta frukost på "mitt" frukost ställe, Café Con Leche.  Kom ut och fick se ett vår tecken, gatorna var sopade. Underbart härligt! Tillsammans med fågelkvitter... snödroppar... krokus... solen... byggandet av uteserveringar... känns det verkligen som om våren är på väg.

Satt och arbetade lite med min dator och fick bland annat äntligen till bildspelet som nu rullar på sida. Där kan ni se bilder på saker jag gjort, samt kort jag gillar.

Väl hemma igen använde jag min nyfunna energi till att skapa ett nytt lapptäcke. Bilden här ovan visar hur mönstret kommer att se ut. Nu väntar ramen, baksida och mellanlägg.

En sista sak innan detta inlägg slutar. Hittade en väldigt trevlig affär idag borta vid Redbergsplatsen, Sally Bazar ( http://sallybazar.se/ ). Väldigt trevlig affär och ägare! Rekommenderar er alla att kika in där om ni är i krokarna, eller om inte, kika in på hemsidan. Man blir vårglad!

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg! Jag har lagt in en prenumeration i Reader så jag kommer följa dig nu:) Lycka till med syeriet och bloggandet! Kram, Martina

    SvaraRadera