onsdag 14 mars 2012

Hej alla vänner!
Här kommer nu mitt första inlägg i min blogg, denna våriga vår dag. Tänkte först att jag skulle gjort en hemsida, har många tankar och idéer i mitt huvud. Skulle vilja ha med de här…de här…de här…Men kom fram till att jag börjar med en blogg och så får jag se hur det går.
 
På denna sida kan ni följa mig i mitt skapande…nya idéer…tankar och mycket mera.  Det som det blivit mest av de sista åren är lapptäcken. Kom på idén då en nära vän fick barn, ville ge något personligt och fint. Funderade på vad jag kunde och kom fram till att sy, färg och form var några saker. Kombinerade ihop ett täcke som barnet kunde ligga på och ha det mjuk och skönt när hon låg på golvet. Ni kan se några av de jag gjort här bredvid.

Det var så det hela började, får se hur det slutar. Finns många idéer att utveckla…
Hoppas att ni gillar sidan och kikar in snart igen. Är det något nu undrar är det bara att kontakta mig på;  hedenanna1981@gmail.com
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar