onsdag 17 april 2013

Underbara namnband

Hej!

Idag fick jag ett packet i posten med mina nya namnband. Underbar kvalité, härliga färgkombinationer så här ska sys. I farten kom jag på att detta skulle kunna bli ett inlägg. Sagt och gjort! De är nämligen sådana namnband som många kan använda och till olika saker. T. ex.
- Namna kläder
- Sy fast för att hänga kläder i.
- Göra reklam för sina egna saker.
Du kan både stycka och sy fast dem. På mina täcken stryker jag fast dem med flisofix på baksidan innan jag syr fast dem. Är lättare att sy fast dem då, sitter på plats.

Tanken med inlägget var att hjälpa, hoppas nu bara att någon blivit hjälpt. Kram till er alla där ute i det härliga vårvädret!

Ps. Länken till sidan som de går att beställa dem på finns här bredvid. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar