söndag 5 maj 2013

Blomster grupp!

Hej vänner!

Har kommit fram till att söndagar de sista månaderna har blivit en dag då jag har gjort inlägg här på bloggen. Har nu konstaterat att söndagar kommer att bli den dag som ni alla kan räkna med att det blir ett inlägg i någon form. Det kan vara ett tips på något du kan skapa, en bra länk till någon sida, ett underbart härligt kort jag vill dela med mig utav eller något att annat som jag hoppas ska förgylla din dag.

Denna söndag slår jag ett nytt slag för att ha en blomstergrupp hemma. Jag gjorde en vid påsk som jag delade med mig utav. Det bästa med en sådan grupp är att man kan ge den "nytt liv". Genom att använda några av de gröna växter jag hade i den förra och blanda dem med lite nya vårblommor växt den till liv igen.

Jag hoppas att detta kan ge lite inspiration till att bege sig iväg till blomster affären. Om du vill få lite små tips på hur du kan göra. Leta upp mitt gamla inlägg så står där lite smått och gott.

Soliga söndags kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar