torsdag 23 maj 2013

Tips till alla härliga sommardagar!

Hej vänner! 

Jag hoppas att ni alla haft en väldigt härlig helg och att solen kikat ner på er. Just nu sitter jag på tåget tillbaka från Stockholm och min härliga helg där. Tack min fina vän!

Nu är det ju så att sommaren väntar bakom knuten, hoppas jag iallafall. Känns som om sol,värme och härliga bad är något vi lila behöver! Med detta framför vill jag nu dela med mig av lite sommartips i mina närmaste inlägg. Ni kommer att få lite tips på lite allt möjligt som hör sommaren till. På bilden ovan får ni en liten hänt om vad tipsen kommer att handla om. Lite boktips...picknick filt...fina servetter...glasställe....bästa stranden eller klippan...utflyktstips...hur du syr egna sittdynor...spellista till lata dagar och mycket mer. Jag hoppas att detta kan glädja någon!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar