söndag 12 oktober 2014

Nya filtar färdiga!

Hej vänner! 

Nu var det ett tag sedan jag skrev, några månader faktiskt. Tiden har sprungit iväg, livet rullat på och jag har inte hunnit skapa så mycket. Men nu är det ändring på det. Hösten är här och då är det helt underbart att kunna krya in med en kopp te och min symaskin. Nytt för i höst är att jag och några vänner har skapat en syjunta, helt underbart! Varannan vecka samlas vi för att sy och skapa ihop. Blir lite god mat, dryck och mycket gott häng när vi se. Det jag pysslat med under dessa kvällar är att skapa lite barnfilmer. Här kommer de av de som är klara. Den som går i blått är redan såld , men de två andra finns kvar, kostar 390 kr/st. 

Känns väldigt härligt att vara tillbaka i skapandet. Så nu i höst kommer det bli mycket tid med min symaskin. Har även min hyfsat nya lägenhet där det finns mycket potential för mina små projekt. Jag hoppas att du vill fortsätta följa mig i mitt skapande och om du vill köpa någon produkt eller fråga något är det bara att maila. 

Önskar er alla en fortsatt härlig söndag!

Anna H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar