onsdag 15 oktober 2014

Pånyttfött

Hejsan!

I min "nya" lägenhet har jag nu börjat att komma tillrätta. De flesta möbler är nu på plats sånt är det små och bara några större detaljer som behöver fixas. I köket har jag hittat ett väldigt härligt bord hemma hos mor och far, så även stolar. Jag tycker de är väldigt fina och passar utmärkt i mitt kök. Det enda var att tyget på stolarna inte föll mig i smaken. Då fixade jag till set genom att klä om dom. Så här fina blev de! Om du känner som jag, du har en fin stol men dynan/dynorna är inte i den färg eller mönster du önskar, klä då om dem. Detta tyget har jag köpt på Åhléns, där finns så många fina tyget.Sedan  behöver du sax och en häftpistol (grövre modell). Nu är det bara till att klippa och häfta. Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar