onsdag 22 oktober 2014

Tidningsställ!


Det ni ser här mina kära vänner är mitt nya tidningsställ på toaletten. Jag tycker att toaletter ofta ser tråkiga ut, det som finns på väggarna är ofta hårblåsar, schampo flaskor, speglar m.m. Tidningarna brukar ligga i en hög någonstans på golvet. Jag ville inte ha detta på min toalett. Jag ville heller inte borra för mycket i väggen och förstöra ytskiktet. Efter ett besök på Granit såg jag att de hade något liknande, men den var ganska dyr. Då tänkte jag som så många gånger; -Den kan ju inte vara så svår
att göra själv!"
Det jag gjorde var att åka till Bauhaus och köpte sju stycken dörrknoppar, en limmassa som är
speciellt framtagen för toaletter, ståltråd i guldfärg och gummilina på meter. Sedan åkte jag hem, limmade upp knopparna, fixade till gummilinan och tada! Såhär blev det!

Detta är verkligen något jag kan rekommendera er andra att göra. 
Enkelt, billigt och otroligt snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar